Concentrix е признат лидер в областта на глобалните бизнес услуги с фокус към цялостното преживяване на потребителите. Партнира си с едни от най- известните имена и марки в света. Всеки ден нашите служители в над 40 държави на 6 континента обслужват клиентите на нашите партньори по най-професионалният начин. Обслужваме бизнеси от електронната търговия, автомобилната индустрия, телекомуникациите, електронните игри и т.н. Инвестираме изключително много в нашите служители, за да може те да растат и да се развиват с нас. Част от допълнителните придобивки на нашите служители са 5 допълнителни неработни дни, които могат да посветят на обучения в нашия онлайн университет с над 10 хил. обучения напълно безплатно. Гордеем се с постиженията си, една от тях е наградата за иновации в сектора на изнесени услуги (аутсорсинг).
Хората, които работят за нас, са най-голямото ни богатство. За това всеки месец имаме по няколко инициативи, с които правим служителите ни все по-доволни. Хората, който работят за нас, са комуникативни, усмихнати, амбициозни и владеят свободно чужди езици, предимно от Западна Европа.


Свободни работни позиции

Urban Mobility Advisor

We keep growing!

Concentrix is now embarking on an exciting journey with a brand-new client – one of the fastest growing startups offering a platform that connects people with cars, motorcycles, scooter sharing, and anything else you need to move around in the city.

We are looking for a talented Customer Support Specialist to deliver effortless support to our customers through various channels such as phone, real time chat and e-mails. On this role you will be responsible for leading customers through solutions without uncertainty. You will also be expected to build loyalty among new users and achieve high level of customer satisfaction with the current ones.
We would be happy if you are a key player in building our support team by sharing ideas and contributing to the overall improvement of the quality of the service provided

Изисквания за профила на кандидатстващите за работа/стаж
Our best match for the role would be someone:
• Passionate for new technologies
• Fluent in English, Portuguese, Russian
• Ready to go the extra mile when helping our customers
• Resilient and coachable in challenging situations
• Available to work on flexible schedule/24/7