Пощенска банка, с юридическо име “Юробанк България” АД, e петата по активи банка в България, с широка клонова мрежа в цялата страна и значителна клиентска база от граждани, фирми и институции.
Пощенска банка има дългосрочен кредитен рейтинг BBB-, стабилна перспектива, потвърден през юни 2018 г. от Българската агенция за кредитен рейтинг (БАКР).
Пощенска банка има 28-годишно присъствие сред лидерите на банковия пазар в България. Банката е водещ фактор в нововъведенията и формирането на тенденциите в банковия сектор в страната през последните години и е многократно награждавана за своите иновации. Пощенка банка заема стратегическо място в банкирането на дребно и корпоративното банкиране в България. Тя е един от лидерите на пазара на кредитни и дебитни карти, жилищното и потребителско кредитиране, спестовните продукти, както и по отношение на продуктите за корпоративни клиенти – от малки фирми до големи международни компании с присъствие в страната. Банката е с една от най-добре развитите клонови мрежи и модерни алтернативни канали за банкиране.
Пощенска банка е член на Юробанк Груп. Юробанк Груп е динамична банкова организация, която оперира в шест страни, притежава общо активи в размер на 64 млрд. евро и 13 595 служители. Основана през 1990 г., Групата продължава динамичния си растеж със стабилни и решителни стъпки, фокусирайки се върху разнообразните нужди на своите клиенти.
Юробанк заема стратегическа позиция в банкирането на дребно и корпоративното банкиране в Гърция, България и Сърбия, предлага премиум услуги за управление на активи в Кипър, Люксембург и Лондон.


Свободни работни позиции
Специалист обслужване на клиенти

Изисквания за профила на кандидатстващите за работа/стаж
• Придобито или в процес на придобиване на висше образование;
• Опит в работата с чуждестранна или национална валута се счита за предимство;
• Опитът в банковата сфера е предимство;
• Отлични комуникативни умения;
• Компютърна грамотност (MS Office);
• Желание за работа