Хотел Sol Luna Bay Resort**** е един от най-престижните и реномирани четири звездни комплекси на Българското Черноморие. Хотелът, който е част от голямата и авторитетна международна хотелска верига Melia Hotels International (с над 350 хотела на 4 континента) оперира от 2009 г. под марката Sol Hotels. За своите десет сезона Sol Luna Bay Resort се превърна в един от символите в България за качествен продукт на базата All Inclusive. Хотелът печели всяка година престижни международни награди, а броят на редовните гости и приятели непрекъснато расте. Всичко това е постигнато благодарение на невероятните усилия и отдаденост на нашия прекрасен екип, който влага много любов и старание във всеки детайл. Културата на обслужване и стандартите, които прилагаме са на световно ниво.
Разположен на морския бряг и в непосредствена близост до финия пясъчен плаж, Sol Luna Bay Resort предлага изключителна комбинация от неподправена естествена природа и невероятна гледка към Черно Море. Уединеният хотелски комплекс е много подходящ за разходки край живописния бряг и за практикуване на водни спортове. Разположен е на 60 минути от Летище Варна и Бургас и на 10 минути от Бяла и Обзор. Sol Luna Bay Resort предлага 470 просторни и обзаведени с вкус стаи, където можете да се насладите на пълен комфорт и спокойствие.
На разположение на гостите са два открити и един закрит басейн, 3 ресторанта, 4 бара, аквапарк, уелнес център, фитнес, детски клуб, магазини и др. От стаите се разкрива прекрасна морска панорама, а шезлонгите и чадърите на плажа са безплатни. Екип от вечно усмихнати аниматори се грижи за забавлението на деца и възрастни седем дни в седмицата. Комплексът разполага още и с конферентни зали и голям паркинг.

Свободни работни позиции:

МЕНИДЖЪР РЕЦЕПЦИЯ – Организира и ръководи отдела за постигане на финансовите и оперативни цели, целите свързани с качеството на обслужване, работната среда и развитието на служителите, постигане на възможно най-високи нива на заетост; ръководи ежедневната дейност на отдел „Рецепция”, осигурявайки удовлетворяване на изискванията на гостите и проявявйки максимум грижа за клиентите чрез ефективно и учтиво обслужване според стандартите на хотела; активно демонстрира отлични постижения по отношение грижата за гостите и обслужването, като в същото време поддържа висок професионален имидж, както лично, така и на екипа.

БАРМАНИ – 6 – Приема поръчките на клиентите за напитки; приготвя напитките според рецептурните правила, спазвайки грамажите и украсите; проявява внимание и максимална загриженост към гостите на хотела чрез учтиво и прецизно обслужване; сервира и отсервира напитки

СЕРВИТЬОРИ – 12 – Отсервира и зарежда масите в ресторанта или бара; поддържа добър търговски вид в района, в който работи, както и необходимата хигиена; проявява внимание и максимална загриженост към гостите на хотела чрез учтиво и прецизно обслужване

РЕЦЕПЦИОНИСТИ – 5 – Посреща и регистрира гостите на хотела, обработва документите по настаняването; грижи се за нуждите на гостите, приема заявки и предоставя информация за предлаганите допълнителни услуги; проявява внимание и максимална загриженост към гостите на хотела чрез учтиво и прецизно обслужване

ПИКОЛИ – 4 – Посреща гостите на хотела, поема багажа им и ги придружава до стаята; пренася багажа на гостите от превозното средство до стаите – при пристигане и обратно при заминаване; подрежда багажа, маркира го и го занася до стаята, багажното отделение или транспортното средство; грижи се за реда, организацията и сигурността на багажното отделение.

ВАУЧЕРИСТ – 1 – Фактурира туристическите услуги по фирми; изготвя експедитивно и коректно необходимите справки за отчет на приходите; извършва анализи и обобщения; изготвя ежемесечно справки за дължимите суми по туристическите фирми, потвърдени с контрагента; комуникира с туроператорите по отношение събираемостта на дължимите вземания

СЧЕТОВОДИТЕЛ – 1 – Обработка на първини счетоводни документи

НАЧАЛНИК СКЛАД – 1 – Организира и ръководи работата в склада; осигурява входящ контрол при получаване на стоки в хотела; организира придвижване на стоките до мястото на съхранение; осъществява пряк контрол при изпълнение на заявките от склада към различните отдели в хотела; следи за осигуряване на оптимална наличност от стоки на склад