
Сигурни сме, че ни познаваш и все пак да ти се представим накратко:
Ние, BILLA, сме първата международна търговска верига, която стъпва на българския пазар преди повече от 21 години и една от най-динамично развиващите се търговски вериги в Европа. От тогава до днес, вече 149 филиала в 47 града в страната и семейство, наброяващо повече от 4700 служители в 47 града в страната, посрещат ежедневно клиенти, предлагайки им висококачествени продукти на достъпни цени, иновации и комфорт с грижа за доброто клиентско преживяване.
Днес ти предлагаме възможността да станеш част от нашето сплотено и задружно семейство и заедно да вървим напред.
Гордеем се, че работим в екип от мотивирани и динамични хора, които са сърцето на нашата компания и изпълват мисията ни с реалния принос на техните ежедневни усилия. Приветстваме в екипа всички целеустремени и отговорни хора, които искат да стартират или развиват своята кариера в бързооборотната търговия и припознават нашите ценности като свои.
BILLA България е един от най-големите работодатели в страната, с признания за успешните си практики от редица кариерни и бизнес формати, който се старае да привлича и задържа служителите си с открита комуникация и силна социална програма.
Каним те да станеш част от нашето семейство и да намериш не просто своята работа в BILLA, но и дългосрочно професионално и личностно развитие.
Свободни позиции за работа/стаж:
Стажантски позиции в Централен офис, гр. София
- СТАЖАНТ в отдел “Недвижима собственост” (гр. София)
- СТАЖАНТ в отдел “Cash Management” (гр. София)
Позиции в магазинна мрежа, гр. Варна
- Заместник управител на филиал – предлага се само за работа на 8ч. трудов договор. Изисква се търговски опит, както и опит в управлението на хора. Отговорности: подпомага дейността на Управителя и при негово отсъствие изпълнява функциите му. Грижи се и управлява целия екип, координира всички работни процеси, обезпечава ефективната работа в магазина и постигането на заложените резултати. Заместник управителят е лидер и модел за подражание на база професионалния си опит и знания, които споделя.
- Служител отдел „Сървис“ (Месо и Деликатеси) – подходяща за работа на 4/6/8 ч. Отговорности: грижи се за внимателното и бързо обслужване на клиентите на витрина, както и за приготвянето и представянето на продуктите при спазване на всички стандарти за качество.
- Аранжор-касиер – подходяща за работа на 4/6/8 ч. Отговорности: грижи се за внимателното и бързо обслужване на клиенти на каса и в търговска зала, както и за поддържането на оптимално подредени регали при спазване на всички стандарти; следи сроковете на годност на продуктите.