CluneTech e ирландска финансово-технологична група от осем компании и глобаленлидер в сферата на възстановяването на данъци, паричните преводи и международния пейрол. Фирмата отваря първия си офис в България през 2001 година и към днешна дата дава работа на над 1000 души, от които над 200 работят в технологичните ни отдели.

Защо да работиш за CluneTech?

В CluneTech ще откриеш впечатляващо разнообразие от продукти, проекти и дейности, в които може да допринесеш. Независимо в кой от екипите ни се присъединиш, при нас ще срещнеш хора, водени от четири основни ценности: #OneTeam, Innovation, Passion, Respect.

Кариерни възможности

  • Финанси и данъчно законодателство
  • Обслужване на клиенти
  • ИТ и софтуерно разработване
  • Дигитален маркетинг и дизайн
  • Продажби
  • Човешки ресурси и администрация

CluneTech е сертифицирана като Great Place to Work. През 2022 година печели първо място в категорията “Стратегия за допълнителни придобивки” на Career Show Awards, а в началото на 2023 година бе обявена за Best Flexible Workplace от b2b Media. Част от групата на CluneTech са следните компании: Taxback.com, Taxback International, TransferMate, Immedis, Sprintax, Benamic, Visa First, IDLF

Свободни позиции за работа/стаж:

  • Global Payroll Operator – Позицията е хибридна. Пейрол операторът подпомага работата, както на клиентите на компанията, така и на отделите, занимаващи се с разработване на софтуера на Immedis и оперативните дейности, свързани с начисляване на заплати. От кандидатите очакваме много добро владеене на английски език, внимание към детайлите, аналитично мислене и емпатичност и желание за работа с хора.
  • Client Engagement Executive with English & German – Позицията е изцяло дистанционна. От кандидатите се очакват отлични познания по немски и английски език, добро организационни и комуникационни умения. Работата е свързана с обработване на запитвания на клиенти, както и допълнителни задачи, свързани с координиране на процесите в компанията.
  • Client Engagement Manager – Позицията е изцяло дистанционна. От кандидатите очакваме предходен опит като акаунт мениджър или работа с корпоративни клиенти и отлично владеене на английски език. Като Client Engagement Manager вие ще подпомагате клиентите ни от етапа на подписване на договор с тях до обучението им за използване на платформата ни, както и всяка последваща комуникация, свързана с партньорството помежду ни.
  • Implementation Manager – Позицията е изцяло дистанционна. Ролята на Implementation Manager-a е свързана с въвеждането на нови услуги за вече съществуващи клиенти. Човекът на тази позиция е свързващо звено между клиентите и вътрешните ни отдели, развиващи платформата и услугите ни, свързани с възстановяване на ДДС. От кандидатите очакваме отлични познания по Excel, свободно владеене на английски език, аналитичност и комуникативност. Опит в сферата на възстановяването на ДДС ще се счита за предимство.
  • DRT Administrative Assistant – Позицията е изцяло присъствена в офиса ни в град Варна. Работата е свързана с обработване, анализиране и коригиране на фактури. Административният асистент също така комуникира с клиентите на компанията по имейл и телефон. От кандидатите очакваме добро владеене на английски език и много добро внимание към детайлите.
  • Document Retrieval Specialist with English & German – Позицията е хибридна. В тази роля от вас очакваме да бъдете в контакт с наши партньори, да анализирате финансови документи на нашите клиенти, както и да отбелязвате и коригирате сгрешени документи. Не е необходим предходен опит, тъй като предлагаме пълно и изцяло заплатено от нас обучение. От кандидатите очакваме много добро владеене на английски и немски език, както и отлични комуникативни умения.
  • VAT Analyst – На тази позиция имате възможност за хибридна или изцяло дистанционна работа. Предлагаме пълно и платено от компанията обучение. VAT Analyst специалистите комуникират с данъчните служби по света във връзка с успешното възстановяване на ДДС на нашите бизнес клиенти. От кандидатите очакваме много добро владеене на английски език, умения за работа с Excel и аналитично мислене. С предимство са кандидатите с втори чужд език и образование или опит в сферата на счетоводството и финансите.
  • Global Tax Associate – Избор между работа в офис, хибрид или изцяло отдалечено. На тази позиция вие ще съдействате на клиенти на компанията относно всички въпроси, свързани с изчисляването на техните заплати и личните им удръжки. Работата включва комуникация с клиенти, служители на компании и партньори на фирмата. От кандидатите очакваме много добро владеене на английски език, желание за работа с хора и желание за развитие в сферата на финансите и данъчното законодателство.
  • Business Development Manager /английски и украински език/ – Възможност за хибридна и изцяло отдалечена работа. На тази позиция ще развивате партньорства и ще продавате услуги, свързани с връщането на данъци на наши клиенти. Ще съдействате на нашите маркетинг и акаунт мениджъри във връзка с разработването на промоционални кампании и предлагане на услугите ни. От кандидатите очакваме отлично владеене на английски и украински език и желание за работа с хора, включително комуникация по имейл и телефон.
  • Sales Agent – Позицията е хибридна. От вас ще очакваме да промотирате и продавате по телефон услугите на компанията, както и да отговаряте на запитвания на клиенти. Кандидатите е необходимо да владеят отлично английски език (писмено и говоримо), да са ориентирани към постигането на цели, както и да имат желание за развитие в сферата на продажбите.
  • Junior PHP Developer – Hybrid/Remote Position

Requirements for the role

  •  Understanding of OOP and coding principles;
  •  Understanding of SOLID principles;
  •  Knowledge of PHP;
  •  Knowledge of MVC pattern;
  •  Knowledge of SQL and RDBs;
  •  Experience in following is considered as big plus: Symony, Laravel, CodeIgniter, Phalcon, Yii.
  • Junior .Net Developer – Hybrid/Remote Position

Requirements for the role

  •  Motivated and willing to develop person;
  •  Strong understanding of OOP and SOLID principles;
  •  Knowledge of RDBMS and SQL (PostgreSQL, SQL Server);
  •  Knowledge of ORMs (Entity Framework);
  •  Understanding of LINQ;
  •  Knowledge of Source and Versioning control systems (GIT, TFS, SVN);

Additional advantage

  •  Experience in .NET Framework;
  •  Knowledge of Swagger;
  •  Knowledge of Postman;
  •  Knowledge of RESTful Web API.