Съдърланд е глобален лидер в управлението на клиентското преживяване (Customer Experience Management). Повече от 37 години ние се грижим за клиентите на нашите клиенти, като непрекъснато подпомагаме растежа им чрез иновативни решения и автоматизация. Международна компания с офиси в 60 локации по света, Съдърланд оперира в България от 2008 г. В страната работят над 2000 служители в три офиса в София, Варна и Бургас или в режим работа от вкъщи, предоставяйки обслужване на клиенти и техническа поддръжка на 17 езика.
Свободни позиции за работа/стаж:
Специалист обсулжване на клиенти и продажби с немски език
Възможност да се присъединиш към екип от специалисти по обслужване на клиенти и продажби с немски език за водещ световен доставчик на телекомуникационни услуги, бранд номер 1 в Европа и Германия. Ролята изисква работа от офиса ни в София или Варна.
HR Back – office Coordinator with German (non-voice)
Respond to partners queries and questions in a timely and professional manner; Project a professional company image through email interaction; Prioritize tasks and collaborate with other teams when needed.